srijeda, 4. prosinca 2013.

Svašta nešto


DAN REPUBLIKE

www.majamilcec.blogspot.com

POPIZDILA sam neki dan na burzi i prekoračila dugačak red nesretnih ljudi. Nek se guraju i nek čekaju. I ja sam nesretna, pa kaj? 
Dođem do drugog kata i pripremim se napasti ured svoje referentice molotovljevim koktelom i petardama, kad ono ured prazan. 
Smrdi po luku i znoju. Nije mi jasno. 
Tu sjede dve babe, fejs tu tejs s kompjutorima i obično je bar jedna na radnom mjestu (dok ova druga negdje skrivečki maže masni burek koji joj se lijepi za brkove). Nije pauza. Kae ovo?
Niš, sjednem fino, raskomotim se i mislim si kak bi sad mogla pokrasti sve kaj imaju tu o ofisu, ali ziher su svuda nadzorne kamere, tak da moj opsesivno-kompulzivni poremećaj neće biti zadovoljen i udobrovoljen. Prođe tako deset minuta, ja sama još uvijek.
Prebirem papire po stolu svoje referentice. Profesionalni plan, pa profesionalni plan, pa novčana naknada, pa sve u pičku materinu, idem se ulogirat na fejs. 
Je, al kaj ak im srušim sistem? Umreženi su svi na burzi, pa tak i moje babe. 
Vrag mi mira neda. Idem vidjet čime se to referenti zabavljaju onlajn. Eksel, eksel, eksel. Tablice množenja nesretnika.
Tres, škrip! Upada moja referentica. 
- Tko ste vi?!
- Pa vaša mušterija..., ne?
- Ne sjećam vas se, dajte mi osobnu.
- Izvolte.
- Aaaa, vi ste ona koja pije lijekove.
- Da, gospođo.
- Zašto se niste javili prošli mjesec?
- Pila sam lijekove.
- Molim?
- Pila sam lijekove.
- Ahaa, pa niste mogli se doći javiti.
- Da, gospođo. Bila sam toliko ušlagirana psihofafarmacima da sam skroz zaboravila na vas. Ali, vidim, i vi na mene. 
- Kako se sad osjećate?
- Odlično!
- Oćete statirati na snimanjima? 
- Statiram cijeli život.
- Dobro, opravdat ću vam deseti mjesec. I molim vas, pazite na sebe. 
- Obećajem, gospođo. Časna pionirska i sretan vam Dan Republike.

Nema komentara:

Objavi komentar