subota, 14. prosinca 2013.

WHIPLASH INJURY


RUČNA - gas. 

Suvozač sam i nisam vezana. 

Sjećam se samo kako sam upala u crnu rupu i probudila se s ključevima u ruci na pragu kuće. 
Svitalo je. 
Starci su još tvrdo spavali. 
Idem se presvući pa u redakciju. 
Neka kažu vidi nam Barb kako rano rani, hehe. 
U redakciji sam toga jutra bila persona non grata. 
Isto ko i moji dragi kolege fotići. 
Oboje su dobili otkaz, službeni auto je totalka, a ja idem na ispitivanje.
- Jesu pili?
- Jesu.- Kaj?
- Ne sjećam se.
 - Ajde ne muljaj, ziher nisu kokakolu.
Amnezija. Neurokirurgija. Mama. Šancov ovratnik i vipleš inđuri. Potres mozga. Divno, a ja se ničega ne sjećam. Znam samo da su me godinu dana kasnije zvali iz prometne policije Lučko i da je inspektor bio zgodan.




Nema komentara:

Objavi komentar